top of page
Search
  • Writer's pictureJun Yue

口笔译、对外联络、语言与跨文化沟通工作坊协调「欧盟项目创新中心(成都)」

Mr. Jun Yue worked at the Chengdu-based European Union Project Innovation Center (EUPIC) for one whole month (June 2010) as interpreter, translator, liaison assistant, as well as coordinator & lecturer for the language & cross-cultural communication workshops at the Center.

 

欧盟在中国唯一的项目创新中心EUPIC早在2006年11月,就在欧盟委员会、中国科技部、商务部、四川省政府等机构的支持下,落户成都。截至2010年年初,全球500强企业中已有近150家企业在成都落户。

岳军先生在该中心为期一个月(2010年6月)的工作中,主要任务是口译、翻译以及协助对欧联络,并担任语言与跨文化沟通工作坊的组织者与讲师。该机构效率很高并且充满活力,成立三年多以来就已成功为上百家中欧企业以及众多学术科研机构、中欧各国政府机构提供优质高效的服务。

 
bottom of page